Оформлюйте замовлення на сайті в КАТАЛОЗІ ТОВАРІВ та забирайте на перевізнику САТ; Делівері; Нова Пошта. Працюємо з 10:00 до 21:00 Пн – Нд. ВІДВАНТАЖУЄМО ПО ПЕРЕДОПЛАТІ ВІД 100 ГРН! >>>  Детальніше

Перевірка статусу замовлення та гарантії

Перевірка статусу замовлення

 

Для перевірки статусу вашого замовлення та інформації по гарантії, в полі вище введіть один із параметрів пошуку:

• № замовлення
• номер телефону в форматі - 380ХХХХХХХХХ
• електронну пошту

В полі статусу відображається в якому статусі ваше замовлення знаходиться на цей час

В полі коментар відображається номер ТТН, інформація по гарантії та оплаті


 

Відповіді на популярне запитання:

Статусу мого замовлення "Укомплектовано, відправка 1 - 3 дні. Коли відправите моє замовлення?

 

Відповідь:

Ваше замовлення буде відправлено протягом 3-х робочих днів (з Пн по Пт, в середньому 1 - 2 дні на відправку), після відправки ви отримаєте СМС з номером ТТН. Відстежуйте своє замовлення самостійно за допомогою сервісу на цій сторінці.


 

Гарантійні умови 

Купуючи комплектуючі та автоматику для воріт в інтернет-магазині Ворота Лайф, ви можете бути впевнені та спокійні в тому, що придбали оригінальну продукцію, на яку діє офіційна гарантія від виробника, на умовах виробника або дистриб'ютора. 

Ваше замовлення буде зареєстровано у виробника, та на ваше замовлення надається гарантійний талон в електронному вигляді.

У разі гарантійного або післягарантійного звернення, фахівці офіційних сервісних центрів вам завжди допоможуть.

Гарантійний ремонт здійснюється на сервісному центрі виробника або дистриб'ютора.

Адреси сервісних центрів доступні лише покупцям за фактом гарантійного звернення.

 

Термінологія:

• Гарантія (гарантійний термін) – проміжок часу з моменту оформлення замовлення, протягом якого при виявленні заводського дефекту, виробник бере на себе обов'язок у безкоштовному гарантійному ремонті. Витрати на доставку продукції на сервісний центр та назад залишаються за покупцем.