Ми працюємо! Оформлюйте замовлення на сайті. Зателефонуємо вам протягом дня.

Перевірка статусу замовлення

Перевірка статусу замовлення

В полі <Перевірка статусу замовлення> введіть один із параметрів пошуку замовлення:

• № замовлення

• номер телефону в форматі - 380ХХХХХХХХХ

• електронну пошту

В полі <Коментар>, ви можете знайти та завантажити рахунки, видаткові від ФОП та ТОВ, номер транспортної накладної.

Самостійно відстежуйте рух вантажу на сайті перевізника:

Нова Пошта

Делівері

САТ



Гарантійні умови 

Купуючи комплектуючі та автоматику для воріт в інтернет-магазині Ворота Лайф, ви можете бути впевнені та спокійні в тому, що придбали оригінальну продукцію, на яку діє офіційна гарантія від виробника, на умовах виробника або дистриб'ютора. 

Ваше замовлення буде зареєстровано у виробника, та на ваше замовлення надається гарантійний талон в електронному вигляді.

У разі гарантійного або післягарантійного звернення, фахівці офіційних сервісних центрів вам завжди допоможуть.

Гарантійний ремонт здійснюється на сервісному центрі виробника або дистриб'ютора.

Адреси сервісних центрів доступні лише покупцям за фактом гарантійного звернення.

 

Термінологія:

• Гарантія (гарантійний термін) – проміжок часу з моменту оформлення замовлення, протягом якого при виявленні заводського дефекту, виробник бере на себе обов'язок у безкоштовному гарантійному ремонті. Витрати на доставку продукції на сервісний центр та назад залишаються за покупцем.